معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز قصد هوشمند سازی مدارس را دارید و به دنبال یک دیتا ویدئو پروژکتور خوش ساخت و با کیفیت هستید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW730L را مد نظر داشته باشید. این دیتا ویدئو پروژکتور یکی از بهترین پروژکتور های موجود در بازار از لحاظ میزان روشنایی و کیفیت تصاویر است! برای آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از کیفیت تصاویر مطمئن باشید!

در دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW730L از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره برده می شود. این ویدئو پروژکتور که از نوع لیزری است، دارای رزولوشن 1280 * 800 پیکسل می باشد و می توان از کیفیت و وضوح بسیار مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW730L توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و شاداب دارد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L می توان کیفیت تصاویر ارائه شده با آن را کاملاً مناسب و ایده آل دانست.

  • یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی

شاید بتوان دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-MW730L را یکی از بهترین ها از لحاظ میزان روشنایی دانست! این ویدئو پروژکتور نصبی دارای شدت روشنایی 8000 لومن است و حتی در محیط های کاملاً روشن و پُرنور نیز تصاویری شفاف و درخشان را به شما ارائه می دهد. پس بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، می توانید از ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L در هر مکانی با هر شرایطی از لحاظ نور محیطی استفاده کنید و از تصاویری روشن بهره مند شوید.

  • نسبت کنتراست فوق العاده!

با توجه به اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW730L برابر با 3000000:1 است، می توان گفت که سایه روشن های موجود در تصاویر و همچنین متن ها با بالاترین میزان وضوح و خوانایی به نمایش درخواهند آمد! این میزان نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور باعث می شود تا قسمت های دارای رنگ مشکی موجود در تصاویر با بالاترین عمق و قسمت های دارای رنگ های شفاف به شکلی کاملاً شفاف به نمایش درآیند و کیفیت تصاویر به این ترتیب بهبود پیدا کند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش نمودارها، جداول، اسلایدهای پاورپوینت و فایل های متنی در مصارف آموزشی و اداری کارایی و اهمیت زیادی پیدا می کند.

در هنگام خرید تمام قابلیت های ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک Panasonic PT-MW730L به خوبی بررسی کنید و ببینید ایا این ویژگی ها متناسب با نیاز و خواسته شماست یا خیر و سپس برای خرید اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان واحد فروش این وب سایت در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی